|
Гарантія та сервіс котлів ATMOS
Шановний замовник!
Ми пропонуємо якісне сервісне обслуговування для всіх типів котлів!
* Сервісне обслуговування поширюється лише на котли придбані в нашій компанії.
Після продажу обладнання "Atmos", фірма "Богемія" може запропонувати у Вашій області сервісну фірму, яка проходила навчання на виробництві Atmos, і має право обслуговувати та ставити котли на гарантію.
Всі продані нами котли Atmos, мають серійний номер і є гарантійними, за умови дотримання правил експлуатації. У комплекті з котлом надається інструкція російською мовою.
Після продажу устаткування, на Ваше прохання можемо надати сертифікат відповідності та інші дозвільні документи.
Нижче наведені основні пункти гарантійних умов на котли Atmos, рекомендуємо з ними обов'язково ознайомитися:
- При дотриманні наведеного в інструкції до котлів Atmos способу використання, обслуговування та догляду, виробник Atmos гарантує, що виріб протягом усього гарантійного терміну матиме властивості, визначені відповідними технічними нормами та умовами, тобто протягом 24 місяців з дня приймання споживачем і максимально 32 місяців з дня продажу. Якщо котел приєднаний з терморегулюючим вентилем «TV 60°C» або з арматурою «Laddomat 21» і акумулюючимии ємностями, то гарантійний термін для корпусу котла збільшується з 24 на 36 місяців. Гарантія на інші частини залишається незмінною.
- Якщо у виробі протягом гарантійного терміну виявиться дефект, який не виник з вини користувача, то виріб буде по гарантії безкоштовно відремонтовано.
- Гарантійний термін продовжується на період, відповідний часу, протягом якого виріб знаходився на гарантійному ремонті.
- Заявку на проведення ремонту протягом гарантійного терміну замовник реалізує у сервісної служби.
- Гарантія на котел визнається тільки у разі, якщо монтаж котла здійснювала навчена виробником особа відповідно до діючих норм та інструкцією з обслуговування. Умовою визнання будь-якої гарантії є розбірливе і повне зазначення відомостей про фірму, що проводила монтаж. У разі пошкодження котла через некваліфікований монтаж, витрати, пов'язані з ремонтом, відшкодовує фірма, яка проводила монтаж.
- Покупець був доказово ознайомлений з використанням та обслуговуванням виробу.
- Заявки на проведення ремонту по закінченні гарантійного терміну замовник реалізує також у сервісної служби. У цьому випадку замовник сам відшкодовує фінансові витрати на ремонт.
- Користувач зобов'язаний дотримуватися вказівки, викладені в інструкції з обслуговування та догляду. При недотриманні інструкції з обслуговування та догляду, внаслідок недбалої або некваліфікованої маніпуляції або спалювання заборонених видів палива, гарантія припиняється, а ремонт при пошкодженні оплачує замовник.
- Монтаж та експлуатація котла, відповідно до інструкції з обслуговування, з дотриманням температури води на виході з котла в межах 80 - 90 ° C і температури зворотної води в котел мінімально 65°C у всіх його режимах.
- Обов'язково мінімально один раз на рік проводити сервісне обслуговування котлів, включаючи монтаж керуючих елементів, конструкційних елементів і витяжної системи, спеціалізованою фірмою. Сервіс підтвердити в гарантійному листі.