Консультація
0800-300-240


 


 

Гарантія та сервіс котлів ATMOS

Шановний замовник!

Ми пропонуємо якісне сервісне обслуговування для всіх типів котлів!

* Сервісне обслуговування поширюється лише на котли придбані в нашій компанії.

Після продажу обладнання "Atmos", фірма "Богемія" може запропонувати у Вашій області сервісну фірму, яка проходила навчання на виробництві Atmos, і має право обслуговувати та ставити котли на гарантію.

Всі продані нами котли Atmos, мають серійний номер і є гарантійними, за умови дотримання правил експлуатації. У комплекті з котлом надається інструкція російською мовою.

Після продажу устаткування, на Ваше прохання можемо надати сертифікат відповідності та інші дозвільні документи.

Нижче наведені основні пункти гарантійних умов на котли Atmos, рекомендуємо з ними обов'язково ознайомитися:

  1. При дотриманні наведеного в інструкції до котлів Atmos способу використання, обслуговування та догляду, виробник Atmos гарантує, що виріб протягом усього гарантійного терміну матиме властивості, визначені відповідними технічними нормами та умовами, тобто протягом 24 місяців з дня приймання споживачем і максимально 32 місяців з дня продажу. Якщо котел приєднаний з терморегулюючим вентилем «TV 60°C» або з арматурою «Laddomat 21» і акумулюючимии ємностями, то гарантійний термін для корпусу котла збільшується з 24 на 36 місяців. Гарантія на інші частини залишається незмінною.
  2. Якщо у виробі протягом гарантійного терміну виявиться дефект, який не виник з вини користувача, то виріб буде по гарантії безкоштовно відремонтовано.
  3. Гарантійний термін продовжується на період, відповідний часу, протягом якого виріб знаходився на гарантійному ремонті.
  4. Заявку на проведення ремонту протягом гарантійного терміну замовник реалізує у сервісної служби.
  5. Гарантія на котел визнається тільки у разі, якщо монтаж котла здійснювала навчена виробником особа відповідно до діючих норм та інструкцією з обслуговування. Умовою визнання будь-якої гарантії є розбірливе і повне зазначення відомостей про фірму, що проводила монтаж. У разі пошкодження котла через некваліфікований монтаж, витрати, пов'язані з ремонтом, відшкодовує фірма, яка проводила монтаж.
  6. Покупець був доказово ознайомлений з використанням та обслуговуванням виробу.
  7. Заявки на проведення ремонту по закінченні гарантійного терміну замовник реалізує також у сервісної служби. У цьому випадку замовник сам відшкодовує фінансові витрати на ремонт.
  8. Користувач зобов'язаний дотримуватися вказівки, викладені в інструкції з обслуговування та догляду. При недотриманні інструкції з обслуговування та догляду, внаслідок недбалої або некваліфікованої маніпуляції або спалювання заборонених видів палива, гарантія припиняється, а ремонт при пошкодженні оплачує замовник.
  9. Монтаж та експлуатація котла, відповідно до інструкції з обслуговування, з дотриманням температури води на виході з котла в межах 80 - 90 ° C і температури зворотної води в котел мінімально 65°C у всіх його режимах.
  10. Обов'язково мінімально один раз на рік проводити сервісне обслуговування котлів, включаючи монтаж керуючих елементів, конструкційних елементів і витяжної системи, спеціалізованою фірмою. Сервіс підтвердити в гарантійному листі.

<< Назад